Hoe is het nu?
Wij horen regelmatig de vraag wat arbodiensten nu precies voor u doen. U ontvangt snel stijgende facturen voor abonnementen. Toch moet u zelf het plan van aanpak en rest van het dossier in orde maken. Met alle ergernissen van dien. Uw medewerker wordt ergens gebeld door een casemanager, inzetbaarheidscoach of verzuimconsulent. Er is vaak geen verbinding mogelijk met uw bedrijfsartsen. De verslagen zijn matig tot slecht. Uw frustratie groeit. Dat kan anders!
Hoe kan het ook?
De wetgeving verplicht u een contract te hebben met een gecertificeerde arbodienst of gecertificeerde bedrijfsarts. Nexxtep Reintegratie & Advies blijft weg bij het medische. U sluit daarom een basiscontract af met de bedrijfsarts of arbodienst. Hierdoor bespaart u fors op uw abonnementskosten. U betaalt alleen voor de inzet van de bedrijfsarts. De consulent vanuit Nexxtep komt vervolgens bij u langs. Samen met uw medewerker wordt het plan van aanpak opgesteld. Sterker nog, uw medewerker maakt het plan van aanpak, omdat wij denken dat de medewerker juist geactiveerd moet worden. We stellen het plan van aanpak bij, zodra de verzuimduur hierom vraagt. Onze persoonlijke aandacht, kennis van allerlei vormen van interventies en commitment van de medewerker, maken dat we de gemiddelde verzuimduur en daarmee de kosten gaan verlagen.
Uw investering?
Met het verlagen van uw abonnementsvorm verlaagt u direct uw kosten. Helaas sturen wij ook facturen. Uw winst zit hem in de reductie van uw directe en indirecte verzuimkosten, in betere dossiervorming, maar ook niet onbelangrijk: in minder stressmomenten.
Ik wil mij graag laten informeren door Nexxtep